søndag 29. april 2012

Hårfjerning med sukkerpasta! AMAZING!!

Aller først vil jeg bare si at jeg har aldri i mitt liv prøvd hårfjerning på andre måter enn den uberkjedelige barberhøvelen. Jeg har aldri ofret det å vokse kroppen for å fjerne kroppshårene en eneste tanke! Hvorfor utsette seg for smerte og ubehag, når man ikke behøver?
Ei venninne og arbeidskollega av meg som heter Eva, driver egen salong i Mysen. Hun er ledende innen kvalitet, tilgjengelighet og pris. Hun skrev om den nye hårfjerningsmetoden på facebook - og jeg ble nysgjerrig. Fleipet vel litt med at jeg kanskje skulle prøve det - og Eva mente jeg bare måtte komme til henne og prøve det ut. Hvorfor ikke, tenkte jeg. Det står jo at det er en mye bedre metode enn voksing og mindre smertefullt. Så på fredag reiste jeg til Eva for å prøve hårfjerning på leggene med sukkerpasta.




Siden jeg aldri har prøvd noe lignende før, visste jeg ikke hva jeg skulle forvente. Og når hun startet med behandlingen ble jeg veldig paff. Ikke var dette vondt og ikke var det særlig ubehagelig, og dette er fordi hårene fjernes med vokseretningen. Resultatet ble overraskende bra og tillegg til at hårene ble fjernet - ble også huden eksfoliert.


Sukkerpasta er 100% naturlig og består av sukker og vann. Det er allergivennlig, og forårsaker ingen hudirritasjon da det er veldig mildt for huden og kan brukes på hele kroppen.

Salongen befinner seg i nyoppussede lokaler over garasjen i Torperåsveien 24, ikke langt unna Momarken. Prisene for Pandhy's naturlige hårfjerning er:

    • Legger250,-
    • Lår300,-
    • Hele bein500,-
    • Bikini200,-
    • Hele bein m/bikini600,-
    • Brasiliansk (dame) *KOMMER*400,-
    • Hele bein m/brasiliansk *KOMMER*750,-
    • Armer200,-
    • Armhuler150,-
    • Ansikt50,-

Dere må bare prøve dette - rett og slett! Ta kontakt med Eva Johansen:



25 kommentarer:

  1. Deler du bloggen om hårfjerning på facebook, kommenterer bloggen med at den er delt, så er du med i trekningen av et gavekort i salongen på 500,- :)
    Hilsen Eva, VelværeLoftet

    SvarSlett
  2. Da er den delt på siden min =D når får vi vite hvem som har vunnet ?

    SvarSlett
  3. Delt
    *prøver igjenn ;)*

    SvarSlett
  4. Har delt igjen jeg også - med oppfordring til å dele innlegget videre.. :) Lykke til alle sammen!

    SvarSlett
  5. Delt :)

    SvarSlett
  6. Bente Aanerud Holterhuset30. april 2012 kl. 09:27

    Delt :-)

    SvarSlett
  7. Sånn, da har jeg delt det : ))

    SvarSlett
  8. kari kristiansen, delt

    SvarSlett
  9. Delt på facebook :-)

    Heidi Lund (venn av Eva Johansen)

    SvarSlett
  10. Delt:)

    Denise Serville

    SvarSlett
  11. Line Marita Olsen30. april 2012 kl. 16:03

    Delt :)

    SvarSlett
  12. Jeg har delt :) Fine bloggen :)

    SvarSlett
  13. Delt :-)
    Hilsen Adelin

    SvarSlett
  14. Wohoo, tusen takk til dere alle 31 som delte bloggen om sukkerpasta! :) Siden så mange har delt, vil jeg dele ut flere gavekort!

    1.premie, gavekort á 500,- går til Chatrine!
    2.premie, 2 gavekort á 200,- går til Linn Lystad, Gunn Sinkerud Krogstad og Heidi Jac!
    3.premie, 3 gavekort á 100,- går til Katrine, Adelin og Bente Aanerud Holterhuset!

    Gratulerer til dere alle! :)

    (Send meg fullt navn og adresse til post@velvaereloftet.no så sender jeg gavekortet til dere i posten)

    SvarSlett
  15. Sendt mail, men had ikke fått noe svar/respons

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, det har vært veldig mye nå før 17 mai, men mailen er mottat og gavekort kommer. Ha en super kveld :)

      Slett