lørdag 14. april 2012

Hårsåre kanarifugler, Bernhoft live & aloe lips vinnerene ♥


God lørdag!

Idag våknet jeg opp etter en kjempe koselig jentekveld i Lillestrøm igår. Når jeg logger på facebook ser jeg raskt på rb sin facebookside at Vål'enga pøblene har vært på tokt igjen. Jeg gliser inni meg, og tenker på hva de har funnet på nå. Jo, de har satt opp 11 hvite kors på gressmatta på Åråsen. Priceless tenker jeg, men ser straks alle de hysteriske kommentarene om hvor fæle vi Vål'enga supporterne er, og at det hører ingen steder hjemme. Vi er groteske, usmakelige, idiotiske, det er typisk enga, barnslige, tragiske, lavmål, på kanten og usportslige i følge kommentarene.





HERREGUD FOLKENS! Nå må dere jo slappe litt av. Hadde lillestrøm supporterne satt opp 11 hvite kors på Ullevål hadde jeg bare tenkt genialt og ledd. Men så fort vi gjør noe mot søte lille Åråsen og kanarifuglene så er det RAMASKRIK! Tenk å sammenligne denne uskyldige rampestreken med 22 juli, da snakker vi DRØYT! Er vel verre at det har vært folk på Åråsen i hele natt, og ingen har oppdaget dette. Helt utrolig at man også kan gå rett inn på Åråsen og gjøre akkurat hva man vil. Dette er jo årets hatoppgjør - verdenes beste match i mine øyne. Vi må da kunne tøyse litt, uten at det skal bli sett grav alvorlig på det. Nå går vel dere rundt og tror at vi ønsker alle lillestrøm spillere og supportere død - og da sier det isåfall litt om deres trangsynte lille verden. Dere legger ut en lsk-annonse med en voodoo dukke av en vål'enga spiller med nåler i - så dette er greit? For meg er det helt greit, jeg bare ler av det.. Men så er jeg ikke særlig hårsår heller, reagerer bare på alt dramaet og misnøyen som dukker opp så fort vi tar igjen med samme mynt. Tenk på blodtrykket deres.






BERNHOFT LIVE
Ellers skal samboeren min og jeg til Oslo Spektrum ikveld for å se fantastiske Jarle Bernhoft Live med band. Gleder meg veldig - synes han er en utrolig bra artist. Husker jeg digget rockebandet span, spesielt låta "don't think the way they do" Kommer mer om konserten imorgen.




ALOE LIPS VINNERENE
Aller først - tusen takk til alle som var med på konkurransen! Avsluttet konkurransen en dag tidligere siden bloggaktiviteten roet seg litt etter igår kveld. Hele 14 stykker av dere meldte dere på konkurransen - derfor vil jeg være enda snillere og gi bort 5 aloe lips istedet for 3. Det er kjempe morsomt at interessen er så stor for våres lille bestselger.


Kåring av vinnerene skjedde på vanlig loddtrekning vis. Lagde små lapper med alle navnene, la de i en bolle og trakk 5 heldige vinnere. For de som ikke vant - koster den lille herligheten 39 kroner og den er verdt hver eneste krone. Ta kontakt med meg hvis det er av interesse. Flere produkter finnes her.



Vinnerne er:


- Wenche Marie Nydahl


- Silje-Kristin Sørensen


- Line Kristin Wiik Sandal


- Lene Hyllnes


- Karin Enoksen





Gratulerer til dere alle sammen! 


Neste uke skal jeg gi bort en Aloe Sunscreen, så følg med. Dere kan lese mer om den i blogginnlegget " Vet du hva som er i solkremen din?"


Ha en fortsatt super lørdag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar