tirsdag 3. april 2012

Snart påske!

Nå nærmer påska seg, og mange har allerede tatt påskeferie for lengst. Jeg har vært i praksis til idag, og tar påskeferie frem til neste tirsdag. Jeg og samboeren min skal til Gøteborg og skal bo på hotell i 3 netter. Denne ferien er etterlengtet og jeg gleder meg veldig. Dette er 4 gangen vi reiser til Gøteborg, så vi liker oss godt der. Det herlige med Gøteborg er at det er gå-avstand til det meste og det liker jeg! Blir stressa hvis jeg er i en storby, som jeg ikke har helt kontroll over og i tillegg må ta kollektivtrafikk for å komme meg til det minste sted. Det er en koselig by som er full av liv :) Idag fikk jeg også hjem samboeren min som jobber i nordsjøen 2 uker av gangen. På posten ventet det pakke til han fra jobben sin. I den var det en kjempe søt sekk, med yatzi og et påskeegg. Det er litt forskjell å jobbe i privat sektor fremfor offentlig kan man si, men skal ikke klage for jeg nyter jo godene hans, hehe..  Ha en fortsatt fin kveld! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar