torsdag 12. april 2012

Give away! Aloe Lips ♥

God morgen! Idag er det grått og trist ute. Tenkte jeg skulle være snill og kjøre på med litt give aways :)


Idag har jeg lyst til å gi bort 3 Aloe Lips. Dette er verdens beste lepomade - og ikke uten grunn en av bestselgerne til Forever!



Dette er en leppebalsam som inneholder aloe vera, jojoba og bivoks som gjør tørre og sprukne lepper myke og de får maksimal fuktighet. Den gir også leppene en fin glans, og jeg bruker ofte denne istedet for lipsgloss. Den inneholder ikke vann, og gjør den derfor like god i sterk sol som i vinterkulda. Denne lille lepomaden er enkel å ha med overalt, og passer for hele familien. Den er også fin å bruke på neglebånd, samt å ha den som en liten føstehjelp ved kløe av insektsstikk. 

Alt du trenger å gjøre for å være med i trekningen av en aloe lips, er å dele dette blogginnlegget og legge igjen en kommentar på blogginnlegget med epost-adressen din. Du deler innlegget ved å trykke på det lille facebook ikonet under blogginnlegget. 

Vinnerene trekkes lørdag 14.april kl.12

For å sjekke ut flere produkter fra forever trykk her

Ha en super torsdag :)


30 kommentarer:

  1. Har delt, Ulla :) De lepomadene er veldig bra! Det hjelper spesielt mot atopisk eksem som jeg har..

    SvarSlett
  2. Jeg har også delt, Ulla! Har ikke prøvd dem før, men hvis dem er bra for atopisk eksem får jeg kanskje prøve dem. Siden jeg sliter med det!

    SvarSlett
  3. Da har i delt! :) Ha en fin dag!

    randivaagen@hotmail.com

    :)

    SvarSlett
  4. elsker denne, så bare måtte dele!
    hest@belsaas.no ;)

    SvarSlett
  5. delt :)
    jeg er super fornøyd med min :D

    SvarSlett
  6. Jeg er med : )) Og har delt på face også..

    Min mail er: annkristinemilsen@yahoo.no

    SvarSlett
  7. Mette Bjørnødegaard13. april 2012 kl. 04:59

    Har delt, Ulla. Jeg er kjempefornøyd med min og kjenner desperasjonen komme hvis jeg har glemt den hjemme en dag.
    e-post: mette.bjo@getmail.no

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  9. Da har jeg delt Ulla :) Håper på å vinne,siden jeg aldri har prøvd denne ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da får jeg håpe at du vinner Wenche! :D Ellers koster den lille nydelige kun 39,- Lykke til :)

      Slett
  10. Da har jeg delt siden din Ulla :) Jeg følger med selv om jeg ikke er like glink til å svare bestandig. Vi må møtes en dag. Savner deg snuppa :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Savner deg også <3 Er med på å møtes snart, må bare få praksis og eksamen overstått så jeg kan få litt pusterom igjen..

      Slett
  11. Hei Ulla :)
    Fin blogg du har!

    Klem Nina Marlen

    SvarSlett
  12. Min epost er; ninos_2005@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg vil ha ;) spurvi16@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Hadde vært fint å få prøvd den, ja ;) Go helg te deg:) Klem!

    SvarSlett
  15. Jaaa takk! Dette vil jeg gjerne vinne! Jeg elsker de lebepomadene :)Delte på flekken :))

    SvarSlett
  16. Da har jeg delt deg med mine 360 venner på fb ;) Om jeg får tid lager jeg kanskje et blogg innlegg også ;) da fortjener jeg vel kanskje å være med i trekningen :) heldig er den som vinner og får prøve produktene dine ;) morline@ hotmail.no

    SvarSlett