onsdag 25. april 2012

Give Away: Aloe Sunscreen!

Nå er det en stund siden jeg blogget sist. Det har rett og slett vært altfor mye på tapeten med skole, praksis, jobb og tur til Stavanger. Jeg har tidligere varslet en ny give away og her kommer den:


ALOE SUNSCREEN!


Aloe Sunscreen er en skånsom og effektiv sollotion. Den inneholder stabilisert aloe vera gel og pleiende E-vitamin, og passer derfor også perfekt til ansiktet. Den er vannfast og beskytter mot solstrålene selv etter man har vært ute i vannet i 40 minutter. Aloe Sunscreen med solfaktor 30 beskytter mot både UVA- og UVB-stråler. Jeg virkelig elsker denne solkremen!

Det du må gjøre for å være med i konkurransen av denne solkremen til en verdi av 166,- er å dele den på facebook. Kommentér blogginnlegget om at du har delt, og mailadressen din tilfelle du er den heldige vinneren. Alle har like stor sjans til å vinne - så bli med! 

Konkurransen avsluttes fredag kl.12 - og en vinner blir trukket :)

Jeg har tidligere skrevet om Aloe Sunscreen i forhold til en artikkel i VG som omhandlet solkrem og hva de kan inneholde. Du kan lese mer på blogginnlegget "Vet du hva som er i solkremen din?"

LYKKE TIL!





37 kommentarer:

  1. Delt ;) spurvi16@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Delt. Krysser fingrene. :) carina.hjalmarsen@gmail.com

    SvarSlett
  3. delt :D
    mail adr min har du vel ;)
    Jorunn Elise M

    SvarSlett
    Svar
    1. Den har jeg vettu, det er mest hvis folk jeg ikke kjenner deler bloggen min :) Lykke til!

      Slett
  4. Den er delt :)
    heidi_jac@hotmal.com

    *lykke til alle sammen*

    SvarSlett
  5. da va den delt=) håpe på godvær i nord te sommarn så da hadde det vært kjekt å hadd en aloe sunscreen ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, får satse på det silje! Har bestilt godvær de to første ukene av august :)

      Slett
  6. Mette Bjørnødegaard25. april 2012 kl. 13:08

    Delte den, vettu :-)

    mette.bjo@getmail.no

    SvarSlett
  7. hei, da har jeg delt den på face!:)
    mvh Gry Therse - gry.therese.gulbrandsen@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg er med : ) Og jeg har delt på facebook, og lagt igjne kommentar her med e-post. ( annkristinemilsen@yahoo.no )

    SvarSlett
  9. Jeg er med og deler på facebook :) cecilielunde82@gmail.com

    SvarSlett
  10. Delt <3

    randivaagen@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Delt :)

    tone_karlsson@yahoo.no

    SvarSlett
  12. Da deler jeg med mine venner Ulla :)
    Klem Wenche N

    SvarSlett
  13. Delt :)

    kjersti_borghagen@hotmail.com

    Klem :)

    SvarSlett
  14. Har herved delt lenken :) Accordionstone@hotmail.com
    Steen Hansen

    SvarSlett
  15. Har delt på Facebook . Vil gjerne vinne jeg :)
    Bjelg@online.no

    SvarSlett