torsdag 5. april 2012

Skjærtorsdag

Idag kjørte samboeren min og jeg til Gøteborg. Vi valgte en alternativ rute for å unngå the crazynes som inneholder fulle nordmenn på vei til Strømstad. Men klarte alikevel å treffe på dem, folk som satt på biltaket, alle dører oppe og en hel kolonne med russebiler. Den ene mer drita enn den andre, og politiet hadde nok å henge fingrene i. Vi fikk kjørt forbi etter kort tid, heldigvis. Etter det gikk det smertefritt. 

Jeg er selvstendig forhandler av Forever Living Products og skandinavia har sitt hovedkontor i Mölndal, Gøteborg - slottet vårt. Vi reiste dit ikveld for å ta en titt, og det var helt utrolig å komme kjørende og se et svært slott ligge foran oss. Enda mer utrolig at det er Forever sitt hovedkontor. 


Jeg blir stolt av å være en del av forever.



9.juni holdes det summer party her. Vi får omvisning på slottet, og hele parken blir forvandlet til en strand da årets tema er HAWAII! Dette blir en kjempe fest - bli med da vel?


Var også innom easy shop som ligger på nedsiden av slottet. Fikk kapret meg et forever armbånd - så idag er jeg en svært fornøyd jente 


Ellers trives vi godt på hotell Liseberg Heden. Stille og rolig hotell, med fine rom og kjempe service. Stod til og med en liten påskevelkomst da vi sjekket inn på hotellrommet.


                                                      Fortsatt glad påsk til alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Stilig :)
    Virker som dere koser dere masse :D

    SvarSlett
  2. Ja, deilig å komme seg litt vekk fra Fet kommune.. Hehe..

    SvarSlett