fredag 6. april 2012

Harry langfredag!

Idag føler jeg at jeg har nådd min "harry" grense. Venninnen min kalte meg rett og slett blodharry, og det var også det jeg følte at jeg var. Det er langfredag, og Gøteborg bød på gråvær med sludd. Vi tenkte vi kunne være litt harry og reise til Ullared - men det tenkte dessverre alle andre også. For en gigantisk butikk med alt fra a til å. Jeg var helt sjokkert over hvor vanvittig mange mennesker det var der og svære stappfulle parkeringsplasser. Men for all del, jeg som elsker å gå rundt på Coop Obs - ble helt overveldet av alt butikken inneholdt. Må innrømme at det ble litt spisse albuer, og mange sukk. Så vi skal tilbake, men vi må bare planlegge ankomstdagen litt bedre.

Øystein er som meg - fornøyd med dagens fangst og at vi kom oss helskinnet ut av butikken!


Ikveld har vi kost oss på Hard Rock Café Gothenburg. Vi må alltid innom her når vi er i Gøteborg, gjerne flere ganger. Synes Hard Rock Café i Gøteborg er den beste Hard Rock'n i Skandinavia.


Elsker maten deres, kjempe god service og kult konsept. Elsker rocke musikken, musikkvideoene som blir vist, og med den unike kolleksjonen av gitarer, andre instrumenter, album, bilder, klær osv. gjør det stemningen unik!


Og deeeeilige drinker! Margarita  

3 kommentarer: