mandag 2. april 2012

Sen mandagskveld!

Ikveld har jeg levd det late liv. Jeg har sittet og puslet med bloggen min - prøvd å finne ut av hvordan jeg skal ha den, hva den skal handle om og hva i all verden jeg skrive i mitt første blogginnlegg. Jeg har lenge hatt lyst til å lage en blogg - men aldri fått ut  den berømte finger'n. Det var når min bestevenninne begynte å blogge, at jeg også ble nysgjerrig på dette. Kan hun, kan jeg. Så jeg har begynt i det små, skrevet om meg og noen av de tingene som skjer i livet mitt. Synes det er interessant å lese andre sine blogger og har ikveld oppdaget at det føles ganske godt å skrive om forskjellige ting, få det ned i bloggen og dele det med andre. 


Som jeg regnet med - så sitter jeg nå langt på kveld og skriver på bloggen. Når jeg først begynner med noe, er det vanskelig å ta en pause og la det ligge. Og det hjelper ikke på, når jeg hører at sex og singelliv går på tv3. Det er vel den optimale jenteserien - og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett alle sesongene. Jeg går aldri lei disse 4 helt forskjellige kvinnene Miranda, Samantha, Charlotte og Carrie. Mange gjenkjenner seg nok i en av figurene; pessimisten, den vulgære, den ordentlige og den motegale. Selv kjenner jeg meg selv mest igjen i Miranda. Hun er sarkastisk og pessimistisk, hardt utenpå og myk inni, en herlig figur rett og slett. Har du noen favoritt?



Fornuft eller ikke - nå kjenner jeg at øyelokkene begynner å bli tunge, så kanskje man skal høre på kroppen sin og finne senga. Bloggen begynner å ta form, og det blir spennende å fortsette med den. God natt alle sammen :)

2 kommentarer: