onsdag 18. april 2012

Endelig er makeup'n hos meg!!

Idag har jeg gått å trippet som et lite barn - mens jeg har ventet på å få hentemelding fra posten. Jeg har nemlig bestilt make up'n fra Forever. Dette har jeg gledet meg til lenge, både for å se, prøve selv og vise frem til andre. På formiddagen kom meldingen om at pakkene mine hadde kommet. Jeg har bestilt nesten hele sortimanget, samt en stilig sonya makeup koffert som jeg kan ha herlighetene i.     


Her er makeup kofferten

Det fulgte også med en egen bag til makeup kofferten

Sonya Colour Collection er en profesjonell makeup-serie som pleier og beskytter huden din. Den passer alle hudtyper og hudnyanser. Produktene er basert på aloe vera, bivoks, jojoba, sojabønneolje og antioksidanter. De inneholder ingen parfyme og testes aldri på dyr.

I våres makeup serie finnes disse produktene:
Cream to Powder Foundation 
Translucent Powder 
Mineral Makeup 
Blush 
Eyeshadow 
Mascara 
Eye Pencil 
Lipstick 
Lip Gloss 
Lip Pencil 
Eye Makeup remover 



Kabukibørsten er perfekt sammen med mineral makeup'n. Denne kommer i en liten og søt veske.


Våres foundation kommer også i en liten og søt veske.


LIKER, LIKER, LIKER!

Så nå er jeg klar til å ta fatt på sminken våres. Jeg kommer gjerne hjem til deg og holder en temakveld om sonya colour collection. Jeg holder også andre temakvelder med hudpleie, helse og velvære. Kontakt meg gjerne om du er interessert i å prøve våres makeup. Vi har 90 dagers fornøydhetsgaranti, og det sier MYE om kvaliteten våres produkter har - samt tryggheten ut til dere som kunder.

Mine personlige favoritter er mineral makeup og mascara'n. De er helt fantastiske og jeg bruker de hver dag. Hvilke makeup produkter bruker du hver dag?


10 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne prøve ;) Ser iallefall bra ut!!!!! Hilsen kusinen <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Si bare ifra hva du vil prøve, koselig at du leser bloggen min :)

      Slett
  2. Spennanes :D

    SvarSlett
  3. Svar
    1. Hei Ann Kristin. Er det sminkekofferten du mener? Den har jeg fått tak i som selvstendig forhandler av Forever Living Products. Det er en showcase - som jeg kan putte make up'n i - og enkelt frakte med og vise frem når jeg holder temakvelder. :)

      Slett