lørdag 28. april 2012

Norsk Ukeblad digger selvbruningskremen vår!

I Norsk Ukeblad Nr 12 ble det skrevet om forever's Sunless Tanning Lotion! Selve artikkelen handler om trygg netthandel, og det at vårt selskap blir trukket frem som en av de trygge, seriøse aktørene er selvfølgelig et kompliment vi tar med oss! Det er så kult når kjente kvinnemagasiner legger merke til produktene våre, og skriver om dem. Denne gangen var det våres selvbruningskrem som fikk skryt. Norsk Ukeblad har prøvd Sunless Tanning Lotion - og de anbefaler den! 


Med denne selvbruningskremen slipper du å stole på værgudene - dette er en lotion som gir deg akkurat den type bruntonen du vil ha. Med Sunless Tanning Lotion kan du være brun hele året på en sikker måte. Jo flere ganger du påfører lotionen, jo dypere blir brunfargen. Så snart du får den bruntonen du ønsker, trenger du bare gjenta behandlingen så ofte at den solbrune fargen beholdes. Den inneholder 118ml og koster 270,- Med 90 dagers fornøydshetsgaranti og anbefalinger fra et av Norges fremste kvinnemagasiner er denne et must for de som ønsker en flott brunfarge uten soling.

Jeg er kjempe fornøyd med denne selvbruningskremen - og kan ikke få rost den nok opp i skyene. Jeg føler meg mye mer vel når jeg har en fin brunfarge - enn når jeg er en skikkelig bleikfis. For all del, jeg er en av de som liker å ta sol - men så var det denne tiden da...



VINNEREN AV ALOE SUNSCREEN KONKURRANSEN!

Hele 20 stykker meldte seg på konkurransen om våres utrolig gode Aloe Sunscreen og den heldige vinneren er:

HEIDI JAC!

Gratulerer så mye, du vil snart motta solkremen din.

Ønsker alle sammen en riktig god helg :)


1 kommentar: