tirsdag 10. april 2012

En fresh start og økt velvære med Detox!

Da var hverdagen her igjen. Jeg har sagt at når påska er over - er det tilbake til lavkarbo og trening. Og nå er påska over, og jeg må bare bite tenna sammen og komme igang. Få finger'n ut av ræva, rett og slett. Det hjelper ikke at høytiden er over, for jeg finner alltid en unnskyldning til å kose meg uansett. Jeg har tidligere gått ned 10kg med lavkarbo, og har blitt liggende på den vekten pluss/minus siden den gang. Nå vil jeg videre, og gå ned ytterligere 10 kg. Jeg har ganske kraftig benbygning, så en strek vil jeg aldri bli. Og det har jeg ikke lyst til å bli heller, synes jenter med former er mye mer sexy enn jenter uten former. Kvinner i mine øyne skal ha rumpe, pupper og lår! Men så finnes det også en god mellomting mellom det - og overvekt. 

Jeg drikker aloe vera hver dag. To shotter aloe vera er 5 om dagen på en enkel måte, og det har gitt meg økt velvære og har virket positivt inn på helsa mi. Forskjellen idag er at jeg drikker 1 liter aloe vera. De neste 6 dagene skal jeg drikke en halv liter. Dette er en god detox, som renser kroppen og gir mer energi. Grunnen til at jeg kjører en utrensning nå er for å få en fresh start etter en påske med altfor mye sukker og stivelse. Jeg kjørte også en detox etter jul, og har planer om å gjøre det samme etter sommeren. Jeg føler meg rett og slett FRESH og helt ren innvendig, og det er en ganske god følelse. Det er også viktig å drikke masse vann siden av.


Aloe vera er trolig den nyttigste grønnsaken som finnes, og alle de gode næringstoffene og den balanserende, utrensende effekten aloe vera har, er gunstig for mage og tarm.

Drikkene finnes i 3 smaker; tranebær og eple, original og solmoden fersken. Jeg liker alle 3, og blander de ofte samme når jeg kjører en detox. Anbefaler alle å drikke aloe vera hver dag, og det er helt supert som detox for en fresh start for de som ønsker det etter en muligens hard høytid.


Ha en super dag videre :)




2 kommentarer:

  1. Drikker du 1 liter på dag 1, og deretter 1/2 liter hver dag i 6 dager?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det gjør jeg vettu.. :) Man kan også velge å kjøre detox i 5 dager istedet for 7. Da drikker du en liter første dagen og en halv liter de neste 4 dagene.

      Slett