søndag 15. april 2012

Jarle Bernhoft Live @ Oslo Spektrum



                         

Igår så vi selveste Bernhoft'n live i Oslo Spektrum. På forhånd hadde jeg kost meg meg musikken hans på forhånd - både nytt og gammelt. Husker at jeg digget han når han spilte i rockebandet Span, de var rå! Jeg var veldig spent, og hadde høye forventninger til konserten. Første som slår meg er at Jarle ser akkurat ut som forventet, ble litt overrasket over skinnbuksa. Men han så kul ut, som han alltid gjør. Og dro igang, låt eller låt. 



Jeg ble utrolig imponert, det var enda bedre enn forventet. Han har en helt amazing stemme, og en utrolig tilstedeværelse! Og for noen moves!! Han rocka scena, og fikk med seg publikum til de grader. Bandet rocka, og kordamene var helt med. Det var også levelig temperatur inne i spektrum og det var god plass rundt oss. Alt var helt perfekt. 




Men jeg blir så ufattelig irritert over folk som plutselig kommer midten av konserten og drar seg igjennom alle som har stått der fra begynnelsen, for å komme foran. I dette tilfellet var det to jenter, og de var mer opptatt av å dulte borti alle som stod rundt dem. Stod bare og venta på å få øl'n helt over meg, og stod klar til eksplodere. De var med opptatt av å få alle rundt dem til å ta hundrevis av bilder av de to sammen på konsert - så hvorfor de egentlig var der vet jeg ikke. Ikke for å høre og se på Bernhoft hvertfall. Men sånne er det alltid på konsert. Konserten er en av de beste jeg har vært på, og kommer definitivt til å se han live igjen. Var i en Bernhoft rus resten av kvelden!



Alt i alt - en helt super kveld.


Ikveld er det Lillestrøm-Vål'enga - og nervene er til å ta og føle på. Jeg er hvertfall kampklar, har hengt ut flagget, tatt meg en kald en og skal reise inn til Lillestrøm senere for å sjekke stemningen. Tvi tvi!


Flere bilder fra konserten: 









2 kommentarer: