søndag 6. mai 2012

Spisdegslank; Dag 2!

Dag 2 allerede, og jeg er spent på å smake flere av rettene fra spisdegslank.no


Frokosten består av 2 brødskiver med meierismør og blåbærsyltetøy - kjøpt fra spisdegslank. Jeg hadde dårlig tid, så valgte syltetøy enkelt og greit og kastet i meg maten. Syltetøyet smakte kjempe godt! Jeg kjøpte blåbærsyltetøy og tyttebærsyltetøy, med 5,1 karbo per 100g. 



Til lunsj var det pølser og gourmetmos. Gorumetmosen er den samme som dagen før, og den smaker godt. Pølsene ble jeg veldig overrasket over, siden de smakte som vanlige pølser. 




Til middag var det Kyllingsuppa, denne var jeg veldig spent på. Jeg ble også overrasket over denne retten, da den var ganske god. Dessverre holdt ikke denne meg mett så lenge, og jeg ble raskt sulten igjen.




Til dessert var det bringebærkrem med mandelflak, valnøtter og granateple. Dette var dødsdigg for å si det mildt. Min favoritt dessert hittils, denne kunne jeg gjerne spist hver eneste dag. Sleip og sugen som jeg er, hadde jeg på forhånd av desserten tenkt at jeg skulle ta meg en atkins bar fordi jeg hadde et enormt søtsug. Denne desserten her var så søt, frisk og god at jeg ikke trengte å ta meg en atkins bar. Anbefales!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar