torsdag 3. mai 2012

60 questions about me!



Hvorfor ikke?


1. Hvor gammel er du om fem år?
29

2. Hvem var du sammen med minst 2 timer i dag?
Merete.

3. Hvor høy er du?
170

4. Hva var den siste filmen du så?
Oslo 31.august – utrolig gripende film!

5. Hvem ringte du sist?
Mamma..

6. Hvem ringte deg sist?
Mannfolket ringte meg fra Nordsjøen
J


7. Hva sto i den siste sms’en du fikk?
“Fint <3 Leser du mye eksamen? Eller er du lat sånn som meg? Skjønner liksom ikke helt hva jeg skal lese på.. ” Svarte selvfølgelig tilbake at jeg var like lat som henne ;)

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms?
Definitivt sms!

9. Er dine foreldre gifte eller skilte?
De har fulgt trenden, og er skilt.

10. Når så du mammaen din sist?
Hun så jeg i går, da hun kjøpte aloe vera drikker av meg ;)

11. Hvilken øyenfarge har du?
I’m a brown eyed girl..

12. Når våknet du i dag?
Litt før 10, nyter fridagene med å sitte oppe sent å titte på youtube ;)

13. Hva er din favorittjulesang?
Det spørsmålet der er utrolig vanskelig å svare på – da jeg har utrolig mange favoritter! Men må jeg velge en som er the one and only så må det bli Driving home for christmas

14. Hva er ditt favorittsted?
Gansvika, Gøteborg

15. Hvilket sted liker du minst?
Oslo på en dårlig dag

16. Hvor tror du at du er om ti år?
Har ikke peiling.

17. Hva skremte deg mest om natta som liten?
Stillhet og nattlampa i gangen.. Haha!

18. Hva lo du hardt av sist?
Da jeg fikk høre på tv at Paradise-Iselin's hummerhistorie er kåret til årets tv-øyeblikk på Gullruten! Årets!!

19. Hvor stor er sengen din?
Deilige 180! Her er det plass til mange..

20. Har du stasjonær eller bærbar datamaskin?
Bærbar væ, drømmer om MAC ;)

21. Sover du med eller uten klær?
Sover med lite klær?

22. Hvor mange puter sover du med i senga?
One!

23. Hvor mange land har du bodd i?
Norge og Danmark

24. Hvor har du bodd?
Elverum, Danmark, Enebakkneset og Gansdal’n.

25. Liker du sko, sokker eller barbent?
Sokker ;)

26. Er du sosial?
Er vel igrunn det – men trives også godt i eget selskap.

27. Hva er din favorittis?
Ben & Jerry’s Coockie Dough!

28. Hva er din favorittdessert?
Fritert banan med ekte vanilje is.

29. Liker du kinamat?
Japp
J

30. Liker du kaffe?
Har begynt å drikke kaffe nå ja, føler meg veldig voksen. Helst med pisket krem og kanel på.

31. Hva drikker du til frokost?
Vann og kaffe med fløte.

32. Sover du på noen spesiell måte?
Sover alltid på siden, med dyna mellom beina og rumpa bar!

33. Kan du spille poker?
På facebook så..

34. Liker du å kose?
Liker Liker Liker

35. Er du et avhengighetsmenneske?
Tørr ikke svare..

36. Kjenner du noen med samme bursdag som deg?
Yes, I do!

37. Vil du ha barn?
Ja, takk - en av hver!

38. Kan du noen andre språk enn norsk?
Snakker dansk og engelsk. Kan litt pølsetysk og pølsegresk.

39. Har du noen gang vært i en ambulanse?
Ja! Da jeg fikk nakken ut av ledd da jeg var lita jente..

40. Foretrekker du havet eller et basseng?
Basseng væ..

41. Hva bruker du helst penger på?
Mye rart med sukker på. Er en reser på netthandel!

42. Eier du dyre smykker?
Haha.. As if!

43. Hva er ditt favorittprogram på tv?
Say yes to the dress, LA Inc, Skandinaviske krimserier, SEX OG SINGELLIV, Musikkkonkurranser. Har 
en sær interesse for realityprogrammer.

44. Kan du rulle med tunga?
Nein!

45. Hvem er den morsomste personen du kjenner?
Jeg kjenner så mange morsomme! De er alle morsomme på hver sin måte.

46. Sover du med kosedyr?
Bare samboer’n.

47. Hva har du som ringelyd?
Lady Gaga - Telephone

48. Har du klesplagg fra du var liten?
Ja, har flere.. Koselig ;)

49. Hva har du nærmest deg nå som er rødt?
Studentkalenderen min.

50. Flørter du mye?
Åja, veeeeldig..

51. Kan du bytte olje på bilen?
Ja, men ikke min jobb.

52. Har du fått en fartsbot noen gang?
Det har jeg fortsatt til gode.

53. Hva var den forrige boken du leste?
Det husker jeg ikke engang, det siste har lest av bøker er legemiddelregning. Tror jeg ikke har lest bøker 
siden Stig Larsson sin triologi kom ut……

54. Leser du avisen?
Nettaviser!

55. Abonnerer du på noen blader?
Liker gode tilbud, og liker å melde meg av når jeg ikke MÅ være medlem lenger.

56. Danser du i bilen?
Så godt det lar seg gjøre, jeg overrasker meg selv noen ganger..

57. Hvilken radiostasjon hørte du på sist?
P3!!

58. Hva var det siste du skrev ned på et papir?
Skrev notater fra en god forretningspresentasjon i regi Forever Living.

59. Når var du i kirken sist?
Da jeg var i barndåp i Stavanger for 2 helger siden..

60. Er du lykkelig?
Er ganske lykkelig..


3 kommentarer:

  1. Jeg sover på samme måte som deg og har et stk kosedyr i senga jeg og ;)
    Det bildet av deg var veldig fint!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, det er godt å høre at vi er fler som sover med rumpa bar ;) Takk!

      Slett
    2. Hehe ja! Ikke sant! :)

      Slett