søndag 6. mai 2012

Spisdegslank; Dag 3!


Dagens frokost: 2 brødskiver med meierismør, ost, majones og salami. Ble STEIKE mett! Synes fortsatt brødet er utrolig godt.


Til lunsj hadde jeg kremet blomkålsuppe. Jeg synes denne suppa var utrolig kjedelig, brokkolien var god - men resten av grønnsakene i denne suppa var ikke særlig gode. 


Til middag var det Kyllingragu i fløtesaus, og dette mine damer og herrer - var rett og slett nydelig! Gode grønnsaker, god saus, kyllingen var mør og tyttebærsyltetøy. Denne middagen spiser jeg gjerne oftere.




Til dessert var det bløtkake. Jeg liker i utgangspunktet ikke bløtkake - men dette var godt! Så bortsett fra blomkålsuppa - var dagens meny veldig god :) Dag 3 er unnagjort, 11 dager igjen. Maten er kjøpt fra spisdegslank.no.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar