fredag 4. mai 2012

Spisdegslank; Dag 1!

Idag var jeg ganske sulten når jeg våknet. Vanligvis kjenner jeg ikke sultfølelse før det er tid for lunsj. Tenkte å oppdatere dere om hvordan det går og hva jeg synes om maten fra spisdegslank. Jeg kommer garantert ikke til å like alt, og det har jeg fått oppleve allerede. 



Frokosten startet med to brødskiver med pålegg. Jeg skjærer av gammel vane tynne brødskiver. Jeg kokte to egg, som jeg hakket opp og blandet med majones. Brødet med ost og nøtter var faktisk veldig godt. 


Til lunsj skulle jeg ha rekecoctail og det var her det gikk galt. Det så for det første lite innbydende ut, og jeg gruet meg til å smake. Og når jeg endelig smakte kunne jeg konkludere med ganske raskt at dette ikke var digg! Så derfor laget jeg meg heller to tynne brødskiver med reker med majones og dill og det var nydelig.


Siden lunsjen hadde gått til helvete, og jeg opplevde startproblemer allerede ved måltid 2 av 56 var jeg spent på middagen. Jeg skulle ha kjøttkaker med grønnsaker, tyttebærsyltetøy og gourmetmos. Jeg må bare si at jeg ble positivt overrasket! Jeg varmet maten på tallerken - som anbefalt. Kjøttkakene var litt tunge, men maten smakte veldig godt og jeg ble ganske mett også.



Rett etter middag reiste jeg til Haga for å holde temakveld. Her var det godteri, snacks og andre godsaker, men viktigst av alt; jeg stod imot. Følte meg litt trist da jeg takket nei til hjemmelaget pizza, og reiste hjem til desserten - dagens siste måltid som lå og venta på meg i kjøleskapet.


Brownies med bringebærkrem. Dette så greit ut, og det smakte også veldig greit. Jeg ble positivt overrasket og storkoste meg med denne. Så dette er hva jeg har spist idag. I tillegg tok jeg meg en proteinshake - mest for nysgjerrighetens skyld. Det er først ved 21 tiden ikveld, at jeg har kjent sultfølelse. Ergo, jeg har holdt meg mett hele dagen og gleder meg allerede til brødskivene imorra. 

God natt :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar